2003-05-11 17:26:44小二.珊

晴朗的天空下.....

上篇文章講到我會揀全職嗎?在5月份開始我已經開始左返6日了。前排講左我搬左新既位置,而在這位置係我都幾鍾意,甚至我都唔想搬!

咁新個阿頭係倉既主管,咁佢起初都話比我坐住先,因為先前有個小風波,話說有個小senior成日講笑,我都唔知佢有時係講真定講笑,佢竟然叫我搬位,近D倉嘛!!

第一日就無理佢,第二日就全日係到吹到我死!!!!咁我咪終於都忍唔住,當佢同埋我新既阿頭係到時,我就發哂脾氣咁,叫佢收聲,做完野先收呀!咁之後就出左去……然後隔左好耐既一陣,入番去佢地都走哂,我問番同事,佢地點樣講?同事竟然話,小senior玩你咋!!佢同阿頭講,那邊都無位坐勒,唔好搬喇,以後都坐係到啦……我當時無野講,呆左係到,下,唔係嘛……太好喇唔駛調位!!!!

暫時係最開心既一件事,又轉左新工,希望倉既工作都唔好咁多就好啦。