2003-04-19 19:39:01小二.珊

流浪者雞.雞翼

做法好簡單:
將雞調好味,然後用石紙包住,放在預先放好熱碳的沙堆裏,焗一日,第二就可以食得喇!(我都係聽收音機呢,希望無記錯啦)

係這間公司做咁耐,我都無一個固定的位置坐的,就同我的人生差不多,搬完一次又一次,流浪者就係咁~~~~

阿媽都問過我,乜你唔係好想住下這裏那裏咩。但要自己比錢就唔係咁好啦…

之前一份工都係無位坐的,我都有點習慣,反而有個位要我坐定就唔係咁好呢~~~而家間公司規模大得多,有十幾間分店,仲搞上市添……咁公司已經冇咩位置,但仲係請人喎!咁就開始執拾倉的位置給我們部門坐,經過兩個多星期,這間小倉變成小型office咁,有七張䒷,一個廁所,竟然有洗手間,仲係非常簡陋。唔緊要啦~

而家就有一個自己的位置固然好,不過……就有另外一個問題出現,應該係時候除去一些職員,或要你選擇全職,或者要走。你是那一類人,人地都會睇到,做全職都唔係咁易,如果你做得唔好,係而家就會比壓力你。

我覺得我已經好好,原本話我只做到3月,但做下做下都己經半年了,做到唔捨得走!
如果轉全職,就要返多日,比而家更辛苦,點算?做全職就做唔到先驅,但家人又靠哂我……我己經告求上帝指引,還有一D人的意見。

揀事業……定先驅呢……唉~~

放心~~~就來會有結果的了……