2003-03-28 19:24:20小二.珊

咖啡.奶茶

我就唔喝茶類,所以不會分得清楚咖啡還是奶茶,味道都可以分辨到的,但只是睇到就會……誤會了

星期三26/3聚會其中一個演講:你認為自己被人誤解嗎?簡直同我講咁,基本上第一次見我的人都會覺得我係不友善,cool……但我係咪咁?識我耐既人都會知,但...

事關星期日跟人做研究,探一個中一既女仔,原來係同會眾一個女仔係同間學校,認識的。咁可能無咩啦,咁做研究就係有小小評論,不過那次的資料就比較深,就無叫我評論,她細佬讀時就有小小,只是講左小小野。點知到左下午聚會,會眾那個女仔就同我講番那個研究講對我既睇法,就係上面咁講,咁我都嚇了一跳,竟然咁快表達對我既意見,同埋同那個女仔講。

到左星期三就有呢篇文章,就提醒我,問下自己一些問題,有些都對我有益的。
首先別人對你的看法其實是否真的那麼重要?有時我們染有把自己的想法表達得清清楚楚,就足以引起誤解了。咁我係咪咁呢,其實係,但我唔去改0者…..放心我會ga la~~~~

詩篇62:8 “因為耶和華不像人看人;人是看外表,耶和華是看內人的。”你有耶和華的看法嗎?無的話就要培養了。

最後我同會眾女仔講,佢唔了解我0者,叫佢來聚會啦,我會同佢傾偈,不要這樣說嘛!(希望我做得到……)

我記錄這件事只是提醒一下我自己或者自覺是否改善。並無他意唷!請別誤會~~~^.^~~~