2003-03-21 15:28:54小二.珊

草原.綠豆沙

今期流行綠色……

好耐都未試過兩個星期想寫野,但都唔知想講咩。而今個星期又非常之多野諗,多到──想講都講唔得咁多。

公司好忙,只想著要返幾多時間就有幾多錢咁,唉,今個月唔夠生活費;今個月做輔先的時間怎樣安排呢,並不煩。上個星期執下我在家的小小天地。

每日有每日經文,每年有年鑑,以前從來都唔想去睇,即使有時間,但而家咁既態度係唔得既,年鑑年年睇到一半就放棄,又唔係睇得多,所以今年就睇完全年報告之後就睇左後部份既國家先,由後睇番前,希望這方法可行。今年一定完成整本年鑑!其實好多經驗都係非常之鼓勵。當日經文都係咁……

18/03星期二的當日經文 “Draw close to God, and he will draw close to you.”上帝是不會變心的,好像太陽一樣,永不停向我們提供能量,不變。你呢?我呢?曾經我都變過心,唔知點咁,而家就清楚哂,清醒左咁,從黑暗中出來。上帝就唔會走入黑暗,但我們會,他有力量幫我們的,請記住,人地唔愛你,上帝都會繼續愛你。

近排好熱氣,成日都出痘痘。我就叫阿媽煮綠豆沙糖水,一來我又喜歡食,加埋海帶就更加好味>..