2003-03-21 14:44:58小二.珊

士多啤梨.蛋糕

士多啤梨蛋糕表面好好食,但其實酸到……

開始左輔先時間,做左兩個星期,不是太累,真好,而且有得坐,不用企太耐,又可得到鼓勵,最好我有得發評論,其實這對我不利,因為我又無準備過,點講得好呢。

我會眾有一個新既傳道員,讀梗中學。恭喜哂!!繼續努力@~@

公司係一個月前已經知道有個週年晚宴,同事都開始講梗著咩衫,聽講上年去過既話要化粧,仲著到好似去婚擺酒咁,嘩~~~~這場合梗係唔飱我!我又唔化粧,又無晚裝著,只是食飯的話,咁去黎做咩。雖然話有明星啦,可能有記者,因為話哂係大公司,當日我有聚會,原本都無,兩個星期前轉左去那日,所以證明我唔需要去啦,哈!個個都問你那日會著什麼,set咩頭,一話唔去就問點解點解,咁好玩,我有我既理由嘛……當日可以放早,食Lunch時差不多每個同事都換左衫,每個都有不同意見,Show衫。到差不多時間全部人都走哂,我就更開心,個個都走左喇,好清靜,可專心做野。

第二日個個返到公司都好累,但好開心咁,見到方中信,蘭子,張玉珊,Roadshow 主持俞詠文,Kawaii做司儀。係報紙到只見到方中信同蘭子,因為蘭子錫左方中信3次,所以有報導到。睇番那日既相,見到咁既場面,都唔想去,好采我無去,仲誇張過大會,好似化粧舞會咁。

到最後我都無後悔無去到!仲好舒服添個心~he^.^”

心情:
士多啤梨未熟係酸,熟後係甜
最近買左隻沐浴露都係士多啤梨味
蛋糕有好多Cream,太多我就覺得好難食,加埋士多啤梨就更加……