2013-08-18 03:47:15Cylia_狗狗

Re-Start ?

5 years passed...time is fly by...always...
Read my own all articles again
There are lots of memories came out
When I was young...ha...so fun 

Thanks for I got my password back
Although I know there are no one would come
and read my article anymore
I would still type something here

It is hard to said my feeling now
I know myself, I changed a lot...
But that girl is still in my heart, 
That girl change my life so I'm appreciate 

and all of my friends...
So miss the time that with you guys...
I never forgot that 3 years
We laugh and cry together
all the memories I put in my heart
till the end of the world~hahaha

5年過去了...時光飛逝...未曾停留...
再次看了自己所有的文章
好多回憶又浮現
年輕的時候...哈...真好玩

真感謝我找回自己的密碼
雖然我知道不會在有人來這
也不會再有人來看我的文章
但我還是會繼續寫

現在這種心情真難表達
我知道 我變了很多
但是當初那個女孩一直在我心裡
是她改變了我 我很感謝

還有 朋友們
我好想念跟你們在一起的時光
我從來沒忘記 那3年
我們一起哭 一起笑
所有的回憶我都會一直放在心裡
直到世界末日那一天~哈哈哈



上一篇:最後

下一篇:Bingo !