2008-08-06 00:12:21t3ph4n3y﹍珩 ◎”

Annoyment.。



我? 有男朋友?
屁。



有交往過?
屁。



I'm desparate for relationships, but my first,
can't just be any one. It has to be that one
special guy.












感情的事? 算了 懶得說了

我最近 唉~ 破產了我。
沒有安全感的fu。



需要錢啊~~




那家庭狀況呢?
唉。。我爸也夠雞婆ㄌ
一丁點得小事都要跟我鬧翻天

我想寫篇網誌也不行 
問我說要幾點稅 我說 我不知也不行
靠 還說什麼如果你每次從六福村回來
會這樣的話 那這次是你最後一次去。

馬的 不知道是誰要我寫日記的 靠杯
what the fuck。 
fucking bull shit,


快氣死我了  我的媽呀。
自以為聰明的傢伙 有夠幼稚的



還有一次為了我跟某某某聊天的事
就要在那邊念 靠 我跟他講話也不行
是怎樣 我又不會受傷

明明就是對那人有偏見 還說不是
自己說最討厭說謊的人
他本人也會說謊 fucking hypocrite.



AHas;dlkfjasl;fjsdkl;fj I can't take this
anymore, I swear, I'm going to move out of
the house. I hate living with my over protective
father. Fucking, ANNOYING!!!
So is my mom, doesn't know me at all.
None of them know me. I can't take this... is just
too ASDfkjas;dfljkskl;sfjsd;dfjkflfsj


So many anger inside me. Want to let it out.
but can't.
A:Sdlfjdjl;sd

上一篇:煩死了

下一篇:Wanting to move out!