2006-03-18 14:54:43蔚藍

March 17, 2006

約了Kelvin, Kenny, Eva & 豬頭Nick食dinner
預祝Kelvin大王生日~
不過到最後..豬頭Nick都係無到架(佢尼期真係好忙!!)

今次去左另一間樓上cafe..叫"火焰山" (好有氣勢的名字)
店內氣氛麻麻..但勝在地方寬敞..可以暢所欲言~

Kelvin & Kenny 提議反撲克牌(話事版)
抽到最大的可以任意問抽到最細的問題
不過少有地..居然係抽到最大點數既人頭痛問咩問題
負責答o個個反而輕鬆得多..哈哈~

我發現..身邊d朋友多數都"唔大得"架..
估唔到連Kenny都係咁..我真係投晒降..
我下次唔敢亂咁"大人"喇..嗚嗚..
也許只是我太認真的去玩這個遊戲..
有機會可以試下"避重就輕"的去玩~

P.S. 我的Z800i 重生喇..但願它以後生生性性..乖乖的~