2006-03-05 14:56:19蔚藍

March 3, 2006

今日返10半放11半..足足早左一個鐘..
貪反的我們見仲未肚餓..就過康樂樓反UNO
大家不停咁cut牌..睇到我眼都花埋=.="
不過都反得好開心..尤其見到Gapson同學俾人draw..
因為佢幾有運仔..好少draw到佢架..
或者尼d就叫月巴人又月巴福掛..哈哈

反左一個鐘就散喇..各自各忙自己的事..
我則留在City..因為約左Miss 5點傾終極功課..
見完Miss之後..突然多左好多問題..
好擔心呀..唯有盡力而為啦..

之後返大埔同Kelvin食tea..(或者可以叫dinner)
本來想約埋Eva..可惜搵佢唔到..

今次有多一張"點Jack"喇..淨一張o個365份雞就到手喇..
Kelvin話到時要分一半俾佢..真係成事..我實會分俾你既~

講開我過Poly搵料..Kelvin係咁同我講鬼故..
連台灣o個d都唔放過..台灣密室事件..
真係好恐怖..或者其他人唔當係咩一回事..
但已經到左我既極限..嗚..嗚..

所以..我以後都唔聽..唔聽..唔聽喇..!!