2014-10-02 22:40:20Koey

開心???

我連自己都不知道是否開心

俾人一巴一巴這打下 應該是心碎才是

但我沒有只有這一段時間不開心一陣就無野

我樂觀十定我真係容易忘記呢...

我愛這一個男人嗎  到呢一刻我可以講我還是很愛

但天天起來就要給人粗口問侯 還要連累家人

給人收(肉)說我係狗都不如  我當他連狗都吾係呢一點說話

真的有一刻想跳樓死了算  我錯  我知道講大話係吾岩

但真係無想過得到這麼大既收肉  根本不是人講的說話

次次當他吾理我 自己走閎時候  我有點決心我真係可以不理嗎

但不到一秒我便擔心他 會去邊 會吾去去食野呢 

我呢一d真係犯賤嗎 我真的重愛他嗎  他對我所做既  

我常常問自己 但我可以答我現在還愛他

我的利快損到不可以  次次講野他都會整我下巴整到整我自己既牙咬到利

痛到不可以了 次次都要一痛一路俾他逼講野  吾答又吾得 答又痛死

我真係好討厭