2003-07-23 00:16:21Karis*

地鐵情綠

拍拖有如搭地鐵, 由荃灣搭到柴灣, 中途要轉好多程車好煩. 你身邊o既人, 你永遠唔
知佢會係邊個站落車, 可能佢會陪你搭到銅鑼灣, 可能佢o係金鐘就走o左, 可惜Do既話
佢o係杏花鸷落車, 或者唔好彩o既話佢一句再見都無就o係大窩口飛身落車. 令到你
每次搭這程車都係一個人. 要搵個可以同你一齊搭到柴灣o既人, 可能要搭萬幾班車你
先可以遇到肯陪你搭完呢程車o既人.(唔知邊個可以陪我搭完呢程車)

幸福是想起心上人而偷笑
何必要成日苦苦作弄自己呢....〞

我就係咁幼稚...永遠唔想知答案....明知個答案係咩...但係仲要呃自己..當
乜事都冇發生過...

我對世界已經冇曬懷疑..對你亦唔再存在懷疑心...

因為越係有懷疑...就會令到自己跌得越痛...

我亦都唔會再為你做傻事...唔係因為唔值得...

而係我根本再冇膽量去〝愛〞一個人

你就係我鮋〝唯一〞



幸福是怎麼???
幸福是睡得好......
幸福是您喜歡的人也喜歡您
幸福是隨便走走沒目的什麼也不想
幸福是冬天等巴士時喝熱維他奶
幸福是看一本精采的好書
幸福是想起心上人而偷笑
幸福是情人用體溫為你送暖
幸福是生活簡單
幸福是和心愛的人一起看星
每個人都需要幸福
您幸福嗎?
---
您同意嗎?


有時我開始想,拍拖是什麼呢?
是否雙方認定對方是男女朋友,拖手,接吻就是拍拖?
然而,我覺得,如果與對方並肩而行,
就算不說任何話,也有心跳的感覺,
那又何須認定對方的身份?那種彼此也知道對方心意,
卻欲言不語的情懷,有可能比說出來還好,
只看你和他想不想有個真正的名份,
總有人沒有名份,卻愛得更加燦爛;
亦有人得到名份,卻不懂真惜。


「 越 想 忘 記 , 越 難 忘 記 」 、 「 鍾 意 一 個 人 要 用 一 分 鐘 的 時 間 , 愛 一 個 人 要 用 一 日 的 時 間 , 忘 記 一 個 人 要 用 一 生 的 時 間 」 … …

愛 點 解 是 逃 避 ? 縱 然 相 愛 , 也 要 逃 避 。 我 為 何 要 那 麼 討 厭 呢 ? 大 概 我 知 道 箇 中 的 原 因 吧 ! 或 者 一 直 在 逃 避 的 只 是 我 。 現 在 我 也 是 逃 避 , 我 不 想 辜 負 別 人 對 我 的 愛 , 亦 不 想 別 人 辜 負 我 對 他 的 愛 。