2008-04-22 05:55:09ˉ●︱know

猪猪你出来未?

(有人看5过眼啦..话我P得太样衰..所以帮求其整返下.

哈哈.甘我都5搞呢D野.第一次系甘噶啦.

最紧要心意啊吗..)


哈哈..原谅新手~~


哎..

甘多日啦..

你几时先肯出来啊?

搞到我依家出去好似少着个人甘好5习惯

日日部电话都无着你噶电话打来

叼..

你啊妈话可能听日搞到你出来..

不过区重复着3次可能..

搞到我又5知点好...

希望听日可以见到你啦..

错..

系今日///

你快同我死返出来啦..


哎,,太挂住你..

所以整个发型似下你..

而且

你出返来应该都无晒头发噶啦/

仲有果条辫..

所以特登影几张等你出来老HI你..

哈哈哈..

快出来被我老HI啦..

哎.

最紧要你快D出来就最好啦..!!!

知未..

今晚我要见到你!!!!
仲有..看我对你几好.我碑着我噶第一次你啦..
好早D出来感激我..知未?

乜第一次??

第一次用PHOTOSHOP同埋写D字碑你咯..

叼..研究着我个几钟..

看我几伟大!!

出来记的请吃饭啦..哈哈!!
知未?..