2006-05-21 00:23:23Hello Kit T

其實, 我可能係...

今日繼續喉嚨痛, 加少少燒, 病情已慢慢好轉

放學回家,未食飯,因冇胃口,見到家人同埋亞妹男朋友全部一齊食緊飯
亞爸問我食左飯未, 我如常答佢, 食左......

今日收到爸爸的利是, 我以為係我舊曆生日,所以我問......

今日係我的舊曆生日?

爸: 新曆麻, 五月二十日麻

我沒有說甚麼,只是將利是交還給他,而且我又喉嚨痛,唔想講野.

他入房,查一查,

出來時同我講: 亞傑,對唔住,亞爸記錯左,
都係你亞媽啦,佢記錯,攪到我都唔清唔楚...

我微笑, 沒有甚麼反應.

但我見到佢有d自責地及唔好意思地笑著說:
唉,亞爸都唔知點做人,廿五號亞爸再比過你下,然後打左自己個頭一下......
(”唔知點做人” 大概係話 ”自己咁都唔記得”既意思)

我心平氣和,病著說: 是但啦.冇所謂. =)

返入房,再見到媽媽給我的利是,
字條上寫上生日快樂與及今天的日期 - 五月二十日.


講真, 我真係覺得冇所謂,

父母多年來都辛勞, 記得我是五月生日, 我已經很高興.

我幾多號生日,並唔重要, 最緊要係佢地開開心心, 身體健康.