2007-04-09 21:38:54King

假期之‥天昏與地暗、日與夜顛倒 (口語本)

4月4日 - 朝早9點返工直到零晨4點9,亞dee稱之為史大林格勒大戰,返到屋企朝早6點始睡....zzZZZZZz

4月5日 - 晏晝2點先起身,家姐就打黎然後約左我同細佬外甥去沙田睇忍者龜,成個room百分之八十係小朋友囉,無計啦假期嘛,配音都配得幾盞鬼,楠楠話好攪笑喎,跟住行街食野,返到屋企online到零晨4點先訓....zzzZZz

4月6日 - 受難節,享受一個人的假期,去左銅鑼灣行街食野行書局,買左本推理小說’夢‧邂逅‧魔性’講一個女仔為左去殺那個男人而尋回人生既目標‥
坐向長桌度,天氣算幾好夠涼爽,呢一刻人生好似唔駛急於要做d咩野,老伯伯聊我傾左一陣,我睇書之余又睇下人地既生活從而感受一下自己。之後就應約去米高屋企玩啤局...點之.......輸突了,真係黑過墨斗 >.< 大戰至零晨6點去食下早點返歸,又係朝早7點先訓.....zzzzZZZz

4月7日 - 2點半起身,駛車去屯門準備今晚既同事bbq聚會,原本去唔成既,話驚落雨喎,最後緊係去搞搞佢啦。屯門真係第一次渣車入去唔識路,兜錯好多冤枉路約米高起龍門居既,不過我傻更更咁去左海趣坊...就等米高來。見到EO2同埋戴夢夢新城娛樂搞SHOW,睇左一陣,EO2個OTTO又真係幾風趣搞笑,ERIC幾靚仔,夢夢又比上鏡靚d~最後買齊野,等齊人就開始燒,唔該GIGI燒既雞翼豬扒,這一日當上了柴可夫,又唔該EMMA做左我既響導,最失策就係車亞鋒返上水竟然去左大埔都有既~哈。好似...被影快相了嗎?擔心!之後返屯門,又來世紀天仙局之人狼復仇記。同米高大戰至零晨6點,哈哈贏番~休息左1個鐘渣車入元朗開工...

4月8日 - 開工,中段休息左一陣only~夜晚7點8個字收工再渣車返上水,不過都係無得訓,車家姐返大埔,然後亞琪生日去左大埔neway唱k~慶祝。我,小魚,麗麗,壽星女,豬女,麗個fd好似叫亞b,之後明明同誠俊哥join in~暢飲black label~佢地飲到好high~尤其是麗,不愧係縱橫上水粉嶺大埔蒲吧之友,同佢個fd猜果枚都未見過既,學識左猜~YO~好累唷!!搞笑佢個FD扮華仔上身,玩得之人。都累啦,豬女唔飲得學人飲,貓左。我又累喎,蝕底d借左膞頭畀佢伏左2個幾鐘。玩到朝早6點搭的士返上水,豬女仲未清醒添...要我地扶佢返天喜樓!點之..我又係要朝早7點先訓....zzzZZZZz

4月9日 - 卒之有教好訓,並打上這篇日記,完。 p.s.打到一半 電腦自動boot機,係咪玩野呀?
King 2007-04-09 22:41:14

我懶姐... 剔手邊個查字係香港字.. 我打唔到啦

Y_Y 2007-04-09 21:58:53

king哥...有很多錯字唷...而且口語化既字眼好多都無加個「口」字邊...「獱」並不是「渣」...