2005-04-09 15:39:37__瑤瑤*]〕

8/4

今日約左issa同埋kam子返學學,
交左功課個d之後上左maths~
又係幫我地溫左書~
跟住pe個堂,
以為要跑9,
好想同個miss講肚痛唔上囉
不過之後都係冇講到==
好彩唔係跑9姐~教左手球~
之後就小息~買完野就上返課室上中文堂~
到左lunch諗住同issa去搵kam子啦~
點知我地落到去見到有人話"又見到個8婆喇"
咁姐係好明顯係話我啦~
咁就冇去到搵kam,
上返課室等kam子黎搵我地~
點知俾我見到靚屎~
咁就順便還錢俾佢~之後落去操場行陣~
咁岩俾我見返kam子囉~
跟住係2c到企左陣~
就上堂啦~好悶囉!!
之後同issa去左廁所,
返課室個時見到包sir
佢問issa做咩考得咁差個d啦~
又講"i.s係咁多科之中最..."
就指住要我講最xx囉
之後我講左"容易"
之後佢就係到講啦...
走個時仲係到笑我講容易,我諗係我可以答到佢想我答既野囉~
咁我都係到笑~點知俾個仆街聽到囉~就係到笑啦
真係好想打爆佢牙!!
到左第9堂個時roxane同我講如果xx扮付路會好似,
咁我就以為佢話卡通片個個令路啦~
就同佢講"你睇卡通片嫁?"
之後佢就係到笑~仲話俾多力同埋羅拉知囉~
原來佢係話緊長今個個令路~
真係俾佢地笑到我面都紅囉*
之後放學去左新開個間唔知咩野到食野~
同issa,kam子傾左好耐計~
kam話有個男人成日係到望住佢~
我睇住個男人囉~好樣衰丫
kam子好想同我換位坐囉~不過之後都係冇~
之後5點左右就返屋企lu~
返到屋企冇咩野做~係到睇電影~