2004-06-24 23:24:48kitying

"怒Hae計劃"之幻滅

hey baby....我將會成為湊仔婆一份子...summer全力湊仔...連旅行都冇得去..roadshow都唔會有機會返...freelance都唔使做...噢~~~不過係民所講,做呢d 慈善野冇計既..最緊要唔會令我因為咁而搞倒我份parttime就得.不過唔知parttime果邊會唔會見我第日只返倒星期日,都仍然continue 俾schedule我..係就好喇...雖然知道機會會細d.....我係老細都想請個人做哂六日啦...又要搵第二個人頂返星期六...嗯..希望可以啦~~~~

今日又做返上個星期四既行程:返學->搵民食飯->去游水->回家->見工
行程一樣,搭既車都係一樣,不過唔知點解今日係攰得好緊要..朝早上堂已經"合"眼訓,個阿sir仲要俾左d 好難食勁似麥包但係好易碎既物體我地食..god.....游水,哂到阿媽都唔認得...超熱....使唔使一塊雲都冇呀?!曬到我係咁搵地方厘...結局哂到有印啦..shit...去左森記食糖水..好味..以前食糖水配搭係:我+fanny+mei~
搭車返屋企,我都搖到訓著左...

今晚諗住去個中心2nd in...my god...都唔係2nd in..之前仲係度諗緊去唔去(做唔做),係一個唔使我用腦,唔使我決定而又唔使睇佢地請唔請既情況下...原來一早就firm請左...唔怪得之琴晚仲特登打多野泥提我去...連埋我,請左2女1 男,其餘果兩個人係上次1nd in其中兩個groupmates泥~所以基本上,夜晚去果個叫"interview"既野,其實已經係開第一次會...細節都講左好多...下個week開始就要間斷咁做野tim 喇~正式開始湊仔就會係14/7-28/8...無間道咁反...d 活動都okay既,有時去下參觀都好開心呀~即刻諗起wilson 上次wintercamp同我講既野..又泥大姐姐計劃了.

老實講,做唔做到都冇咩所謂,係有少少可惜plan左好內個旅行最終都係去唔倒..唉.算啦,當儲多個錢留返下年去過啦..阿民,你地要一路順風呀~~~隨著工作既開始....我summer既"怒hae 計劃"要開始劃上句號了....

(p.s. 實在好眼訓...開會隻眼合左一半..)