2004-06-23 15:47:16kitying

70 個開心

今日一朝走左入將軍澳整直升機.....之前入將軍澳都係因為返工...樓盤...都曾經令我幾日內賺過$900一日....今日都叫okay幾好玩~好鬼有Miss feel 呀,睇住班細路整,咩都出齊:嗌交又有,喊又有~~哈哈!好快就完左個job返屋企~~

依家有70個開心呀!hehe~前日搞好份projectproposal,打好左封e-mail,就上左網搵學校做target client.之前好擔心會冇學校理我俾我做,諗住都係send一間試下個reply,點知佢琴晚就reply左我,仲offer help俾我tim...不過就要15/7 後先可以做倒interview...因為佢地就泥搬學校lu~~~實在太令人覺得開心呀~~多謝miss peng~~~心情振奮哂!!!不過煩就煩在唔知點樣同佢keep住contact等佢記得我者...我諗7,8月開波唔算遲掛?right?

hehe~係一個開心既情況下,買左兩包卡樂B食...唔算過份呀可??

(p.s.嗯...順順利利吧~
聽日去2nd in....)