2004-06-21 12:25:45kitying

老豆大哂

原來之前既估計係錯...上個week見果份叫我今個week去2nd in...shit...大檸樂喇...佢可能會打破哂我原有既"怒hae 計劃",旅行都分分鐘冇得去.算啦...遲幾日再算.

呢兩日走左去返工...不過不失啦...
不嬲覺得父,母親節係唔應該慶祝...生日慶都夠啦....一年四日都會令人頭痛,應該送既野都應該送左..琴晚父親節,係一個冇同人夾定既情況下,我打左去問阿媽今日點慶祝,跟住就被反問"咩唔係你地諗既咩??你老豆有少少怒怒地你地冇表示呀~"...即刻啞左..是是但但食餐飯算..放左工打返屋企,阿媽只係講左句:"你阿爸依家煮緊.."我諗阿爸果陣緊係覺得好坎坷,連父親節都要自己身水身汗煮埋俾仔女食..餐飯有我鐘意食既煮矮瓜同哥鐘意既紅燒雞翼...老豆煮飯係掂既~
好在,我都好醒咁,放左工走左去買左件衫俾老豆做父親節禮物~食完飯老豆收左之後,雖然係不停咁彈件衫唔好,不過我知佢其實好鐘意..因為夜晚佢揸車出去朋友度攞粽,已經著左佢出街lu~原本老豆係需要呢d心意既~我明喇~

原來baby 唔鐘意我yo..

(p.s.輪到媽有怨言:點解我母親節冇野收既?"冇計~
i love dad & mum)