2004-06-18 12:09:37kitying

游濕水x2

琴日真係又走左去游水,really 健康!我同民食完飯,就諗住行返出大馬路搭過海車者,點知行左我成3,4個字...勁燥+熱...興!最後上左架101,去左堅尼地城同fanny游水..今次好玩過上次,我地今次冇學人去大池,就係去左中池玩,最深都係1.4 米jar~~~游左幾個橫池~~yeah~~~不過最唔開心係..做咩要咁曬者....好在哂左都係一半個池,我游左去唔曬果邊..fanny 就係曬果邊反...搞鬼...

夜晚出左CB 同佢地食飯,今次既組合有6個人,都okay啦~就連likki都出左泥~~surprise~又上左1516...唉...搞到成個聚腳地咁tim...
返到屋企成12點...好攰..

原來starbucks 以後keep住一個月做一次...大檸樂..有興趣一齊飲既叫埋我啦.
下個week有機會做第一次既freelance~~好野~

(p.s. 去游水之前,去左百佳睇下有冇泳鏡賣,問左個阿嬋:
我: 唔該,有冇"微"鏡賣呀?
阿嬋:下?鏡..........冇鏡賣喎.
我:(靜......無奈左-_-)有冇"游泳"鏡賣呀?
阿嬋:(恍然大悟既樣)哦,泳鏡呀?冇喎.

仲要拎轉同第個阿嬋講話我想賣鏡....
我講"微鏡"好難明咩???
結局我係去左第度買...

嗯...買唔買好呢?
今日想整o者o厘糖啊..........
睇泥上個week 見果份...我已經fail左喇..算把啦)