2004-06-17 11:40:35kitying

Meeting

一朝早返學見professor...超準時呀!平時上德文都起碼0945先到,今日係0930好準咁返~可能覺得serious d 掛..

嗯...topic係approve左,不過有minor modifcation 要改...最好笑褚仔俾comment問我問點解個proposal development cost 會同某一個同學既一樣~...緊係啦,之前同組既實會差唔多ga~好在四方果老師又明呢點喎,仲同返褚仔講係正常呢下先好笑~~:p 個proposal又要再大執喇..其實我有d 驚我會搵唔倒client ga....咁果陣就大檸樂......各位朋友,如果你地有d 朋友/親戚/屋企人係讀特殊學校,或者係做特殊學校既(老師,工友)都得ga喇,pls 話我知/幫我contact下呀,真係有事相求~~~~thx 各位呀!!!

琴日就係咁遞左表lu..唔知抽唔抽得中呢.....
轉頭又去濕水lu...pls 唔好咁曬ok?

(p.s. 我都唔明ga,呢排我發癲程度增加左咩?只不過係yoyoyo多幾下,就可以撩起人把火~人地鐘意hiphop 下之ma~~~~
琴晚:
我:yoyobabyyo
民:我好眼訓呀..你俾我訓啦...
我:唔得喎,你俾我yo 多陣先啦...yoyoyoyoyoyoyoyoyoyobabyyoyoyoyo
民:(靜......-_-)夠未呀..
我:未呀..你俾我yo多首歌先啦...yoyobabyyoyobabybabyyoyoyobabybabybabyyoyo
民:(發火地,但又忍住)好喇xxx(我全名)...你唔駛返工我要呀...你返我訓啦..
我:哦...咁好啦..
其實都係我自己研製yo歌者...都幾好聽ga...不過唔明民會聽到心煩氣燥..

有過再經典d 既:
同學L :你唔打機o係屋企咪好悶囉?
我: 都係ga
同學L:你屋企好似有狗ga喎,可以同佢地玩..
我: 佢地仲懶過我....
(靜................)
待續)