2004-06-16 00:31:34kitying

衝天直升機

連續兩日既德文堂...兩日都遲到...朝早起身好辛苦呀.
呢排好似成日去東區咁既,晏晝走左training....諗住會超勁悶啦,上上下原來都okay幾好玩喎~原來依家d 小學生,上常識堂開始有d 活動課,要求學生活學活用發揮下探索精神,幾yeah呀~我果陣都仲係社科健緊jar~個哥哥都教左幾多野,又要我地個個學做直升機,勁有上勞作堂feel喎~~完全feel倒第日班細路會玩得興奮過我10 倍~great!我做果隻都叫做okay ga,unless 真係飛到ga~~拎左d 物料返屋企再研究點改良先~

食左一個講大話蛋糕,係一個激肚餓既情況下,搭車返到屋企就買左串燒賣同魚蛋,返到屋企唔夠喉泥多個我至愛既薯蓉,食埋我成功研製既花奶士多啤梨o者o厘..嘩~~飽到呢~~不過果陣都成5 點幾...咁食法依家諗返都有d 驚.......

今期既個花奶士多啤梨o者o厘既成功原因,就係今次我冇再咁貪心勁加水溝稀~照足哂說明咁做就冇死~下次有d 想整下o者o厘糖~都係加多個魚膠粉者~~summer 狂熱之選!完全係動感推介~~~~~首推黑加侖子味~hehe正!阿民小白鼠你有口福喇~

um....今日出左票喇..俾我expect多好多喎~~睇泥第一樣要做既野就係還咭數喇..
有好多野想買..但又出奇地到琴日行街竟然冇一股衝勁去買...想多過做...冇野呀?聽日有份工...依家考慮緊去唔去見..去又得唔去又得,都係睇下自己想唔想賺多個錢jar.....聽日先算.

(p.s. 好一個瀆者自瀆~)