2004-06-09 16:06:18kitying

搵工

今日好relax~~~~一朝早好眼訓咁起身,返學校上堂...1:00先落堂既我,12:00就係學校度逃走左,再搭車去土瓜灣搵民食飯~~~yoo

今日搭車果陣,發覺d 地方我一d 都未去過~我只係認得啟德機場果頭....第一次去到九龍城碼頭,跟住就決定搭船過海去北角lu~~~~~之後....緊係搭車回家吧...

嗯....琴晚去左briefing.....好Q難...我驚我唔識寫個report...遲幾日先算喇..
5 日飲3 杯kaffee....會死的...我發覺呢排d 公司先係咁搵人interview...琴日已經接左3 個電話...有一份係上個week apply 既cafe...係請左...不過我又推左..今日夜晚會見另一份係十年前apply既summerhelper...幾希望呢份得啦..下個week再見另一份做exhibtion既..嗯...好濫呀搞到...不過又覺得做多d唔同野學下冇壞者~~

呢幾日d 天氣都幾差....成日都好大霧..有陽光又有霧d空氣特別差..搞到好似透氣唔太舒服....好心清d 啦個天...

(p.s.要多謝劉媽媽既用心用力啊!!好開心~~~:p)