2009-02-27 04:12:50

BB

當知道自己過多幾年後就要面對一個年齡關口時.別人會想不再後生了.年青貌美,更會離自己更遠..這點我當然不會否定啦.不過人總要面對不同的年齡階段.卻總是逃不過的.除非你認識叮噹啦~

不過我現在想的除了上述那些平常的想法,其實擔心是幾年前患了一個病,醫生建議生BB的年齡絕不可超過三十,每年總跟我說要盡快呀~每年我總會跟他說,搵到個好男人先再想啦~

根據一個好初部的計劃,看來好難完成醫生建議的事,原因?1)未養得掂自己,又想儲左畢錢結婚先或者買樓先,但到時再講生BB又好似太遲,想生都應該過了期了,2)情緒上未READY有BB,即係EQ未夠,3)仲未想到點解人生要結婚及/或生BB,想法覺得找到愛自己咪得,人生應為精彩而生,可能身邊總未有好多朋友結婚吧,所以對我黎講亦沒有什麼感染力可言。

不過我不能像其他人一樣可以到時再揀生與不生都可以....

但確實我錢未儲夠,EQ又未夠....噤我又應該點好呢~~~~最緊要係仲未明白生個BB出黎做咩野??????