2008-12-02 19:32:52

不想面對又要面對....~.~(快點離我很遠吧)

在S.W的日子

大約兩星期開始在SW的返工日子,它位於九龍灣工業區,老闆最喜歡當到放工時間時才找你問你今日要你做既野,你就要每次同佢講..."黃生..我今早巳發送個EMAIL比你.."這種情況就算在你要返學既夜晚上 (他是知道的)都不會幸免。公司返工時間係早上八時四十五分至晚上五時四十五分,嗯~好似聽上去不錯吧~其實事實上係每晚都無可能準備收到工,就算係你第一日返工都係六點後才可以走,原因?咪就係要等佢睇完你今日發送左比佢既EMAIL,然後再等佢既意見再更改.每日如是!!!!

剝智慧齒

29/11/2008,我做了日生第一次的其一痛苦事 -剝智慧齒。開始打了兩支麻醉針,但看來太近神經線所以仍需要打多一針,本以往三支麻醉針應該可以應付我既痛,但到最後就快剝到之前個幾分鐘,我感受到那種反抗不下的痛苦,淚水係眼角邊很想湧出黎......

剝完,這幾天不斷發燒,頭痛,頸部同塊面都腫起來,個口都撐不大,很苦呢~~~~~

 

面對工作不如意 & 剝智慧齒後遺症,個精神很差。