2009-06-06 17:45:43*┌ YING ┐__。

我想你*

http://mymedia.yam.com/m/2533957

 

What's up?
哈囉
I know we haven't spoken for a while
我知道我們很久沒有聯絡了
But I was thinkin bout you
但我還是常常想你
And it kinda made me smile
而那都會使我微笑
So many things to say
很多東西想說
And I'll put them in a letter
我會將它寫在信裡
But it might be easier
或許那會容易些
The words might come out better
文字或許容易一些
How's your mother, how's your little brother?
你母親跟弟弟好嗎?
Does he still look just like you?
他還是看起來像你嗎?
So many things I wanna know the answers to
很多事我都想要有答案
Wish I could press rewind
希望我可以倒轉
And rewrite every line
重寫
To the story of me and you
你我的故事

Don't you know I've tried and I've tried
你難道不知道我曾經試了又試
To get you out my mind
試著把你忘掉
But it don't get no better
但是卻越來越糟
As each day goes by
ㄧ天ㄧ天過去
And I'm lost and confused
我越來越迷失困惑
I've got nothin to lose
我已經失去了所有
Hope to hear from you soon
希望很快的有你的消息
P.S. I'm still not over you ya you
P.S. 我依然沒有忘記你
Still not over you ya you
依然沒有忘記你

Excuse me, I really didn't mean to ramble on
不好意思 我不是故意要閒聊這些
But there's a lot of feelings that still remain since you been gone
但是在你離開後對你還是有太多的感覺
I guess you thought that I would put it all behind me
我想你可能以為我都忘了
But it seems there's always somethin right there to remind me
但是似乎總是有什麼在提醒著我
Like a silly joke, or somethin on the t.v.
像是些無聊的笑話或是些電視節目
Boy it aint easy
那一點都不容易
When I hear our song
當我聽見屬於我倆的歌
I get that same old feeling
習慣的感覺
Wish I could press rewind
希望我可以倒轉一切
Turn back the hands of time
把時間轉回
And I shouldn't be telling you ya you
我想我不應該跟你說這些

Did you know I kept all of your pictures
你知道我留下所有關於你的照片
Don't have the strength to part with them yet
我還沒有勇氣去面對
Oh no....
喔 不
Tried to erase the way your kisses taste
試著忘掉你的吻的氣味
But some things a girl can never forget
那是一個女孩永遠都無法忘記的

上一篇:愛上 *

下一篇:只牽你的手*