2001-10-13 23:28:10kitten

blue fish

二十一歲的夏天,是我失戀的日子,
覺得受傷很深時寫了一封信給朋友,
而她卻回給了我重新站起來的自信。


我是一隻叫做阿藍的魚,
我的血不一定是藍色的,
我的心卻找不到天空藍。

我那一滴滴的淚是你不要的藍寶石,
鑲在那一季有澄藍海浪聲的夏天裡。
浪走了,夏天走了,眷戀的心還走不走、、。

kitten


you are a blue fish
your blood is red because you have a lot of energy
you heart will find belong to your sky because your are a special one who is i never meet
if your tears nobody treasure. i will collect it until you stop
if summer is passed or if wave is gone. i still here which is a harbor waiting for my dear friend .....fish........................jean..

上一篇:高空的雲

下一篇:踐踏思念