2008-03-05 14:38:26ɡ’Kwan

賤.




千方百計想拉我去黑名單..


條女真係賤,而家我同我好朋友傾下Q都唔比?


驚7死我搶佢去呢?癡7線..


我同佢8年同學,我當佢係姐妹,佢當我係兄弟...


我會對佢有興趣咩?.癡Q線.


條PK女發7神經.連我主Q副Q統統拉去黑名單.


出街又唔比,打電話又唔比,傾Q又唔比.


搞到朋友出街傾Q都愛偷偷摸摸,


搞到傾下Q都愛刪聊天記錄.頂...


之前上Q仲愛用暗言.真煩.


條PK女仲以為我貼個身去喂佢條仔.


阿發花癲噶.越來越憎個PK.





下次又唔知會發生咩事,阿擔心個PK來我屋K挖我..


阿希望我朋友快覺悟,快離開佢...

上一篇:不要不要.

下一篇:問題終於出現了.