2006-03-13 23:14:12KKK

張衛健、蕭定一為劇反目累Eason冇鰦五百萬

陳 奕 迅 被 傳 在 下 周 四 與 徐 濠 縈 舉 行 婚 禮 後 , 本 月 底 便 到 內 地 與 張 衛 健 演 出 劇 集 《 雙 截 棍 》 , 並 可 得 約 五 百 萬 港 元 酬 金 , 但 因 張 衛 健 與 製 作 公 司 反 目 , 連 帶 他 亦 決 定 放 棄 演 出 。
張 衛 健 原 定 與 蕭 定 一 的 一 席 好 漢 公 司 合 作 拍 攝 新 劇 《 雙 截 棍 》 , 另 一 男 主 角 亦 傾 好 了 由 陳 奕 迅 ( Eason ) 擔 任 , 在 劇 中 扮 演 一 名 捕 快 。 而 為 了 拉 攏 Eason 演 出 , 該 公 司 更 以 五 百 萬 演 三 十 集 的 可 觀 酬 金 作 利 誘 。 為 了 賺 奶 粉 錢 , Eason 亦 為 之 心 動 , 與 蕭 定 一 開 始 詳 談 細 則 條 件 , 可 惜 在 臨 近 簽 約 之 際 , 又 出 現 變 數 。

斟 黃 子 華 頂 替
原 來 張 健 與 蕭 定 一 最 近 為 該 劇 開 拍 延 期 及 在 劇 本 上 談 不 攏 , 而 不 歡 而 散 , 據 悉 事 後 張 衛 健 曾 聯 絡 過 Eason , 告 知 他 整 件 事 , 還 建 議 他 重 新 考 慮 會 否 接 演 該 劇 , 結 果 Eason 與 經 理 人 陳 家 瑛 商 量 後 , 決 定 推 辭 演 出 , 免 得 捲 入 是 非 漩 渦 。 但 蕭 定 一 並 未 有 因 為 張 衛 健 拒 絕 合 作 而 放 棄 開 拍 該 劇 , 後 來 更 找 了 黃 子 華 頂 替 他 的 角 色 , 但 黃 子 華 要 看 過 劇 本 才 考 慮 會 否 接 演 。
記 者 昨 日 致 電 給 陳 家 瑛 , 她 表 示 : 「 原 本 Eason 係 想 接 拍 呢 齣 劇 , 但 後 來 發 現 鱓 期 都 幾 滿 , 如 果 再 接 埋 呢 齣 劇 , 真 係 驚 唔 夠 時 間 做 歌 唱 事 業 , 最 後 我 同 佢 商 量 過 , 決 定 放 棄 接 拍 , 至 於 張 衛 健 與 蕭 定 一 之 間 的 問 題 , 我 懐 呢 方 面 唔 想 作 出 評 論 。 」
記 者 昨 日 亦 聯 絡 了 張 衛 健 , 其 弟 Henry 代 回 覆 說 : 「 我 懐 冇 同 蕭 定 一 反 面 , 亦 都 冇 嗌 交 , 佢 公 司 係 Dicky ( 張 衛 健 )鮋 代 理 公 司 , 而 我 係 Dicky 鮋 經 理 人 , 佢 公 司 可 以 代 Dicky 拉 生 意 , 我 呢 邊 亦 可 以 , 不 過 佢 公 司 接 生 意 之 前 , 應 該 先 取 得 我 呢 方 鮋 同 意 , 唔 可 以 唔 按 本 子 辦 事 , 至 於 《 雙 截 棍 》 呢 齣 劇 , 佢 公 司 開 又 得 , 唔 開 亦 得 , 因 為 我 懐 已 經 收 鰦 錢 , 但 到 目 前 為 止 , 我 呢 一 方 就 仲 未 接 到 開 工 鮋 通 告 。 」

延 期 開 拍 劇 集
至 於 蕭 定 一 則 在 電 話 中 解 釋 說 : 「 我 同 張 衛 健 冇 反 面 , 只 不 過 因 近 期 古 裝 劇 唔 可 以 上 中 央 台 黃 金 檔 , 所 以 齣 劇 要 改 劇 本 , 咁 必 定 會 順 延 遲 開 , 張 衛 健 事 實 為 鰦 咁 而 唔 開 心 , 至 於 Eason 之 前 係 收 鰦 定 , 但 齣 劇 延 遲 開 , 公 司 咪 將 鱓 期 畀 番 佢 。 」