2005-03-02 15:59:24尚未設定

~ CHERISH ~" Photo Mixing by 天才小畫家 !! "

04/3 月正正係人生第一個考驗"會考'.
雖然成績都唔算差(係我心目中")
但係我依然耿耿於懷, 因為我覺得我可以考得更好..
6 分.. 6 分 .. 出黎社會後發覺到6 分實在係唔足夠..
6 分永遠到達唔到, 我心目中既位置, 得唔到我想有既權力 & $$ !
所以我要專業向一個行業進修, 然後考取6 *2 什至係6 *3 既分數..
我相信我可以, 因為我有heart !! ^_^
呢半年工作我得到既, 唔剩只係burberry , 得著既有好多..
認識到好多奇人, 見到好多奇事..
亦都因為呢d 人同事, 令我性格同處事方式改變..
當然有好.. 有唔好既改變啦..!
所以我用我熟練既小畫家mix 左, 我呢年認識& 陪我渡過既人..

p.s.
舊同學, 我後悔當日冇出席"謝師宴". =_="
如果有舊生會活動, 要叫埋我呀 !!