2005-03-02 02:12:22尚未設定

大霧山郊遊後有感

1...
小哪叭 !!!
真係吹到我bear bear 聲 !
早幾日(大霧), 我用部電話同同事影相, 我發現極其之"矇'..
雖然當時係室內, 但我都係痴痴地相信係因為天氣潮濕, 而令相片質素下降..
真至今日, 我發現原來係我部單方面電話出現問題..
我既心情真係講"一百句粗口"都形容唔到咁憤怒 !
其實部電話影相質素已經差到無論..
家吓, 仲搞d 咁既野..
我真係"爆"哪 !!!

2...
最近, 我感覺到我既個性開始改變..
以前, 我做錯我會認..
而家, 我做錯既時候就會搵籍口, 令人覺得我做得岩..
雖然我心裡面係知道自己錯, 但把口就死都唔認..
好討厭咁既自己 !!
但係我又唔想比d 同事知我會做錯wow..
鬼咩 ! d 同事覺得我"得', 咁我貴為男獅子座梗係唔衰得啦..
唉, 真係煩惱 !