2005-02-26 01:10:59尚未設定

溺"膠 '論 !

唉... 聽日返早, 又訓唔著 !
岩岩仲扯爛左張帔(鬼咩, 我訓住左張帔, 我又"死'懶唔郁, 死扯張帔, 沙一聲,
咁就爛左... ) =_="
上黎"發功'先 !

近日, 我相信香港係有援交(援助交際也 !)
何解 ? 皆因, 我日日都見到四眼仔咩住個laosmiddle 拖住個靚女..
彷彿hollywood 電視"豬兜有情人"一樣..
"四眼仔, 你比心機讀書啦 !
你女朋友咁靚, 不如交比我保管住..
等你做左醫生, 做左律師既時候..
我還返比你啦.. ! "

"掌聲 !!'
有一個朋友, 加入左我公司既大家庭..
佢就係.. carmen 哪..!!

發功完畢...
上床訓覺 !