2006-07-20 16:49:22Cat-喵彤♡&羽寒♡

★Cat﹏\喵小悅≠♡, >"<呼呼

看完我的日誌後...大家有什麼感覺阿>"<
喝喝!!我是覺得....6月份的時候真的有好多好多事情喔^^"
今日你來到了我的面前,從你的眼中,我知道了你來的目的:你要離開我,和你的新歡在一起…

不知為何,我的心異常的平靜。我不知我是不想那麼快聽到你的話,還是我不捨得你離開,我不讓你說話,我道:「…我知道你來意,但你可唔可以俾我講個故仔先呀?!我講完,你先講你要講既野都未遲呀………好嗎?」你示意叫我說下去。我說:

「你知嗎?我曾經聽過一個故事,叫做「時之沙漏」…

傳說話.........
有隻精靈鐘意o左個人類女仔,
後來佢向女仔示愛,女仔亦應承o左............
正當精靈將呢個喜訊講俾精靈女王知,
女王卻話「精靈係長生不老o既,但係人類卻會經唔起歲月o既摧殘......」
但精靈無放棄過,佢決定搵傳說中可以令人長生不老o既「時之沙漏」
經過不斷o既嘗試,精靈終於搵到「時之沙漏」
當佢返到o黎,女孩卻因為過度思念而病逝..........
晌精靈痛心欲絕o既時候,佢諗起「時之沙漏」
於是佢請求時之沙漏,希望能以自己o既生命去交換女孩o既復活............
當然,咁做係有條件o既..............
當女孩醒番,一滴眼淚由佢o既眼眶一直流到落地上..............
原來呢滴眼淚包含o左佢對精靈o既所有記憶...............
其實女孩對精靈o既記憶就係時之沙漏o既交換條件.......
從此晌女孩o既世界入面,再亦冇精靈o既存在........
而那精靈則永遠默默的守在這女孩身邊.......

「故事講完啦…你知唔知我點解要講呢個故事俾你聽呀?…係因為我想你知道,雖然我唔相信呢個世上真係會有「時之沙漏」又或者個隻永遠守住個女仔的精靈,但我卻相信個一滴包含女仔對精靈所有記憶的眼淚…

「我希望到我聽朝起來的時候,我的眼眶中都流下一滴眼淚…一滴包含我對你的回憶的眼淚。………那麼我就可以好似故事入面的女仔一樣,忘記了以往和你一起的一切。但係我冇o個個女仔咁幸褔,有精靈永遠咁守護住我…不過…我相信我都會好幸褔…如果事實真係可以係咁的話…」這時我竟然十分平靜,但這平靜並不是我刻意擠出來的,是真真正正的平靜…

我繼續說:「我講完啦…到你啦…如果依家你係覺得唔知點開口既…可以唔講,我明白架啦…」你好像不知如何回答我才對。我再說:「如果…如果沒有其它的事…我走先啦,我約左人…」我的雙腳開始慢慢的向前走去。

「可否等一下?!」你的一句說話,使我停了下來。「我們…還是朋友來的…對嗎?!」

你一開口便打破了我平靜的心,但我本能地回頭,勉強地擠出了一個生硬的笑容輕聲的在你耳邊答了你一句:「當然啦…」之後我便走了。

不錯!我是相信有那滴能忘掉一切的眼淚,可惜我不是故事中的女孩,我的眼淚雖流下了,直到地上,但我心中的傷痕卻永擦不去。所以我說…我沒有那女孩那麼幸褔。但我依然相信那滴眼淚,因我深信這世上沒有忘不了的事。

不錯ㄛ^^