2004-06-08 23:14:06貝貝 .﹒‧°∴°☆

老公生日..

今日係阿ken生日啊...
但係佢訓醒之後又訓左四個鍾...
so poor..可能係因為佢尋日玩通頂掛..
之後就同佢食飯lu..
去左pizza hut with阿bo.kerry同tommy..
我攞左個我親手整既”士多啤利芝士蛋糕”失敗版出黎..
哈哈...
笑死.....
好好呀...
我都係第一次攞個蛋糕出黎同佢唱生日歌渣...
不過佢食得好少...><
之後呢就同佢去買屋企個d野lu..
阿bo好似變左佢屋企個清潔工人...
係度買洗潔晶...
唔..
其實今年都係第一次好正式咁同佢過生日渣..
因為上年考試冇咩點陪佢..
前年就返左工..
都唔知點解架bo..覺得自己好衰咁..


好開心佢仲記得我地影既一張相係我地一齊幾個月既時候影架...