2004-06-06 23:12:40貝貝 .﹒‧°∴°☆

去街街...

今日同美美去街街...
好耐都冇出市中心lu...
我地呢兩個包遲到既人.....
本來約左三點..
但係好似三點半先去到...
不過今次美美早到過我.....
話等左我三個字..
但係我記得有次得左佢成一個鍾囉...
之後我地就去睇我既target..
唉..雖然係好..
但係要成八百幾蚊..
好似好唔抵咁..
又唔知阿ken鍾唔鍾喎..
都係唔好摶...
最後行行下..都係買左野比自己..
O係b+ab度見到6折喎..
就走左去睇啦..
買左個袋..好beauty..
都係百七蚊...
唉..美美夠鍾補習..
等我一個行渣..
之後諗極都唔知買d咩比阿ken好..
樣樣都好似買過..
又唔知佢鍾唔鍾意...
到最後我都係買左我認為我鍾意既野比佢...\
哈哈..
之後就返去開會lu..
阿ken又搬出去住....
又可能又開暏檔或者收留所.....