2004-05-20 11:19:49貝貝 .﹒‧°∴°☆

去台灣....

尋日打電話比倩兒..
問佢singing con claim到錢..未.
佢話終於批左啦...
太好啦..
成千幾蚊係佢度..
唔洗問人借錢lu...
可以去台灣lu..
前日放左學之同charmaine食野...
我地坐左好耐呀..
因為我地攞d catalogue黎睇..
睇到新華個d團真係想死..
全部都係觀光既...
我同charmaine要既係..
可以浸温泉啦(不過要可以著泳衣個d)..
可以去行夜市啦..唔要行sogo個d大公司..
可以食野啦..
仲可以玩埋機動游戲添...
我地揾左好耐..
終於揾到啦....
之後諗住報名.....
睇下邊度有分社...
發覺原來d旅行社就係地下個層..
真係激白癡呀我地...
睇左咁耐..
之後我地第一時間走落下面叫人幫我地睇下邊d團係最好啦..
發覺永安個個人冇咩禮貌..唔係點想理我地..
但係康泰個個就好好多啦...
佢講野都幾好笑..
佢知我地睇哂d catalogue入黎..
但我地已經掉哂康泰個d團..淨番兩張...
之後佢就介紹左個比我地..
仲用永安個d compare...
仲話永安主張住四五星級酒店..
但如果得閒想自己出去行下...
揾條街行都幾難..
因為四五星級既酒店都離d市中心好遠..
呢個都幾有point..
但係尋日見到coco同cherry就話台灣只係.食..
買唔到好多手信喎...
有d dispointed添...
尋日接阿ken收工...
有種無名既喜悅.....