2004-05-17 09:43:00貝貝 .﹒‧°∴°☆

今日好剌激啊...

尋日朝早去左....
勁剌激...
仲識左好多人添..
哈...哈..
有個仲冇啦啦望住我同我講係同佢一間中.學./
即係宣道...
真係搞笑呀....
咁多人都可以揰番...
之後呢..
就同美美去行街街...
我地行行去..
去左私家家俬...
個度簡直係理想家居呀..
我地行左好耐..
差唔多成個幾鍾...
好似張張床呀...張張登都試過..
不迥就冇咩點坐梳化啦..
因為d情侶坐哂..
我地又玩埋細路仔房..
勁得意..
之後都係行黎行去..
由於美美遲到左成個鍾既關係...
我就去探我姐夫啦..
佢返工個look好似游水呀..
好夏天feeL...
我仲見到”‘杜文澤”...
不過係遠距離個隻...
我個FD叫我影佢....
但係太遠影唔到...
之後我地企左度幾分鍾...
比左另外一個FD話我地低B..
係度睇明星...
哈哈...
又係喎....
仲之尋日就都幾開心啦..
雖然係好刺激...