2004-05-11 21:03:01貝貝 .﹒‧°∴°☆

charmaine..我都仲愛你架..

今日charmaine同我講......
佢同佢個fd講我已經唔係同佢最fd lu...
因為我唔愛佢lu....
佢講呢d野比我聽係米即係要我愛佢多d呢????
charmaine.....
唔好傻啦...
可能你有一排冇返學啦...
所以同你好似唔係好多野講咁....
我冇放棄你呀...
我都仲係咁
”愛你”
架.....
知嘛??????
如果唔同你fd...
就冇人好似你咁照顧我lu...
冇人凍個陣借褸比我著..
冇人成日將佢自己既野食share比我食...
冇人係我累既時候肯幫我攞個好死重既袋....
唔...
唔記得lu...
總之就好好啦....
所以我唔會唔愛你架....
期待同你一齊去台灣啊.....