2005-04-16 01:54:05※ 繧~ ̄籽

當初我愛你...你卻扮作不知...

我成日都覺得自己傻...因為每一次鐘意人...我都好盲目...
我唔識分析對方值唔值得我去愛, 去等...
唔識分析對方講ge野係真係假...

今日我望住你...個腦浮現好多我同你以前ge野...
諗諗下...我就訓著左la...

你尋日同我個Friend講...
話你咁多個XGF 中...得我一個...係你會想同番我一齊...
你話想同我好似以前咁開開心心...

我聽左之後...保持番以前一貫作風...笑左一笑...
講左一句: " 佢真係好煩...到今日仲講咁多廢話..."
但係其實個心已經俾 o個番說話搞到好亂...
我有嬲...有無內...有埋怨...
有咁多ge 感覺...係米代表我仲在乎你ar...?
但係點講...你俾我ge傷害我都忘記5到...
你點解要咁ja??你明知我份人好執著 , 好心軟...
你hurt完我米算lor...做乜次次又走番黎懺悔ja...?
唔好每次同左第二個一齊先講有幾愛我...
你話想同我好似以前咁開心...你知5 知我以前根本一D 都5 開心...
我只係為左你開心而開心...我o個陣根本就冇左我自己...
我ge 所有重心就係你...o係你背后我根本冇開心咁笑過...
既然我係唯一一個想同番我一齊ge 女仔...
點解由分手開始...我等你兩個月...付出左兩個月...你都仲係無動於衷...
我都只係D 艷遇ge 後備...你D新女 唔陪你食飯你就搵我...
佢地5 陪你行街你就搵我陪你飲野...冇人陪你傾電話你先識打俾我...
仲每次講D 令我會誤會ge 野...咩叫最愛係我ja..?
咩叫玩多一 ,兩個月就番黎我身邊ja..?
等我以為你真係玩完就番黎...我俾你玩左兩個月...
最後我面都5 要叫你同番我一齊...你都依然要放棄我...
到而家都半年la...你仲講D 咁ge野到底想點ar...?
我寧願抽身離開...都好過同你...仲有你D 艷遇糾纏...
我好唔明...我唔理你米由得我lor...你惹我做乜ja...?
我鬧又鬧過你...電話又cut過你...你做乜硬係仲要成日煩我ja...?
你幾時變得咁厚臉皮ga...?你唔係一向好清高ga咩...?
我前兩日同我一個唔識你ge Friend講我同你以前ge事...
佢聽完第一句就話: " wa...咁你o個陣都好中2佢wo...? "
我問自己:" 下..?乜我有鐘意過你咩..? "
可能真係有la...只係自己一直唔肯認...
但係旁觀者清...連人地一聽都知我鐘意你...
咁我諗我唔認都唔得...不過鐘唔鐘意對而家黎講已經唔重要la...
當初...分手o個陣...我地成日好無聊咁嘈邊個岩邊個錯...
其實或者我地大家都錯...你愛我 o個陣...我就扮作不知...
我愛你o個陣...你就扮作不知...
最後彼此錯過...亦都對大家ge感情造成傷害...

但係既然而家各自都搵到各自ge 伴侶...就當我地真係有綠無份lor...
我只想你唔好再煩我...你每次都只會破壞我平淡而快樂ge 生活...
我愛我ge...你愛你ge...以後各不相干...好ma..?