2005-04-12 17:22:56※ 繧~ ̄籽

頂...你地咁大個人...到底化唔化ga...?

唉...我都5 想再講咩為自己澄清...
我ge立埸模糊...講乜你地都覺得我錯ga la...我就衰在多事同 8掛...

不過我從來5 覺得自己錯lor...莫講話我冇爆過乜野...?
就算有爆...我而家認la...咁又點ar...?
我講ge全部都係事實...起碼比某D 人做ge 野問心無愧...
你自己做野見得光ge...洗乜驚人講ja...?
5 係咁大個人都5 識乜叫清者自清gua...?
D 衰野俾人知...就凈係識發瀾渣...周圍賴人同鬧人...
我小雲個朵臭...俾你地砌下...食下死貓冇所謂...
但係5 該你地用下腦...當尊重你ar 爸 ar媽咁辛苦養大你地lor...
自己諗下自己做ge 野...有邊樣值得人幫...
再諗下...人地有邊樣話錯你...死要面冇用ga...
我俾你打俾你鬧...你好5 好2c ar...?覺5 覺得自己幼稚ar...?
為左慍人出氣...要脅人呢D 野都做得出...? Oh shit ...
我好心話你地知lor...死要面同衝動做出黎ge野...永遠都係害番自己ga za...
再露骨ge 野...我都廢事講...
最後提下某D 人...下次偷食就小心D...
我同你5 熟都知你咁多野...就證明你偷食5記得抹嘴la...
做男仔亦都要有做男仔ge風度...過分要面只係俾人覺得你幼稚ga za...
將心比己...你今日對人所做ge...你將來一樣會受番...
希望你仲聽過..."有幾咁風流,就有幾咁折墮"呢句話...

呢件事5 關我事...只係我身為女仔睇5 過眼ja...
我相信同每個女仔講...每個女仔都會同我一樣lor...
so...希望你自己都檢討下...