2003-08-31 06:36:46SuPeR~kInKi

以身作則~

尋日suasan放工上左黎我地到~
搵我地食宵夜!!好開心呀,好內都冇同佢食宵夜同傾下啦~
好采佢都肯俾我去^.^
不過因為太開心,
傾到一朝早,先返屋企!
我地傾左好多野191啦,46啦~仲有shirly姐姐d鬼故事啦€
真係傾得好開心..不過我忘記佢等緊我電話~對唔住呀~我都知我唔岩架啦!!!
sorry~唔好嬲我喇,,,,,
唔講lee..
我想講身為一個trainer又好team leader又好,都要以身作則,
我想請話d crew之前就要諗下自己係咪真係做到呢?如果未做到就要立刻做返好,先再教返好個crew!!
仲有話過crew既時候,講既野唔好太難堪囉..俾著自己係受果個就....唉...
仲有自己做錯野就要認..唔好太自大.
仲有就係同輩既話,如果見到對方真係做得唔好,就細細聲講返俾佢知啦,唔好係咁多crew面前話對方會覺得好冇面囉~
以上之係個人意見..不要見怪~
但係朋友們~你地又做唔做到呢~
我依嫁好俾心機咁轉變咁~
變成點~
當然係好啦~哈哈~