2006-07-20 03:35:13SuPeR~kInKi

放中假...1

10/7 Day 1

放假第一日因為尋晚關係~成4點幾先起身…

之後就同左小朋友去食dinner~
仲諗住今日去電頭髮ma~
唉!算啦~
打算明天同mandy出街..但係仲未覆我..
佢會唔會唔記得呢.?
Shan 明天又off..想去電頭髮..//


好野..mandy打俾我la!
明天shopping.佢仲問我去唔去swimming~
no la!


11/7 Day 2

10點getup
1點幾mandy打黎.2點出到黎.

60x~出發!!
我地係太子下車.先去聯合行
去左搵我個朋友~夢夢!
之後去左花園街~旺中~瓊華~朗豪坊~

去到朗豪坊~當然係去搵miukly..
好內冇見啦!!!
之後去左super lover~
原來mandy識佢地.佢地都幾好人呀 ~
仲傾左幾內下,,
講左d恐怖野..
下次話任地知~

我買左件籃x心~紅色鞋~白色外衣~白色同黑色earing各一對…

mandy買左一件黑色波點外衣~短褲~一對earing…..
.

好開心呀~買左好多野.~之後小朋友黎左行左下.
就送mandy 走~
我地就去左食….日本野.happy的一天~!!