2004-11-09 11:54:48*kinglam[][]

練田徑

um...幾日放學之後都係練田徑呀

4號
放左學,就睇住班細做熱身,之後香島d男仔黎打手球fdly,見到黑柴,原來佢都有份打,之後我換完3開始練習果陣,佢問我星期5去唔去練喎,我答佢no,就無理佢lu。之後練到成6點度,就執野準備落大球場練,駱耀偉同我一齊落去,落到去都無咩練過咁呀,剩係同左個女仔慢跑幾轉800,咁就完左lu,mabel又黎,咪過左跑一陣,9點度就返屋企lu。

5號
上pe堂果陣,杜sir話今日玩田徑,有槍,欄,鐵餅同埋跳遠,我教左文倩君一陣槍,就去左練欄lu,杜sir一路係旁邊睇住,佢話我已經快左喇,不過重心唔夠高呀......唔開心添,仲愈練愈無mood呀。

5點9去到大球場熱身,亞牛都黎左lu,之後等左好耐先有得開欄,又有班商會小學gei學生係度阻住晒,佢地走左之後,即刻跨得唔同左呀,等左杜sir好耐佢都無過黎...完場果陣佢話應該我開定10個欄等佢黎睇喎...唉!同翠兒諗住走果陣,又俾雞仔叫停左我地,話要繼續練呀。等佢地鄧中解散之後,等埋亞牛就跑彎路,跑左3次我地已經好累喇,就休息,無幾耐因為大家都無心跑所以就走lu。