2004-10-29 16:51:16*kinglam[][]

10’28

唔...今朝搭西鐵果陣一上車就見到陳可欣,之後同佢傾...估唔到yoyo係咁架。返到學校,早會之後又去左聽杜sir講野,上到課室見到miss勞,仲以為佢無返添呀,空歡喜一場。英文oral堂,我跟miss tang上呀,黃日飛同我掉左班。d氣氛同隔離班唔同架,無人出聲。做discuss果陣,得我同文倩君2個係組講,其他人都唔講野gei,講得多又俾佢話喎,唔講又唔知點.....physics堂好似夢遊呀。中文堂仲教緊我和我的唐山,慢!!!a maths堂又係訓覺堂,第1堂係度做功課,第2堂好似訓左好耐,但文倩君話訓左幾個字ja。臨放學果陣,植sir又話我有條功課做錯左,教左都唔改喎,結果我用左1句『我鍾意改正』佢無野講。
放學去locker拎野,落去換3練欄。今日又要教人呀,開始跨得有d唔知自己想點添.練完收晒野,等杜sir車我地落大球場練習,都無咩練過,剩係衝左1次百5就完lu,同mabel jog圈,then走,又見到紀嘉文同埋河馬個fd一齊....

都唔知聽日去唔去sham shui po練好添..