2004-10-11 18:46:45*kinglam[][]

雙10節

唉...訓左好少ja,點幾先訓5點幾就起左身,因為亞be喊呀...之後dad出我出去搭火車,搭完火車再轉104過灣仔。去到都係6點9,係果度一個人都無呀...hehe!我就上左亞詩屋企,整醒左佢陪我落去m記食早餐,搞到嘈醒佢家姐...食完就返灣仔運動場,佢就返定繼續訓。
去到無幾耐就去熱身,見到欣平,勁左好多呀。檢錄果陣都係得7個人,我地就梗係開心啦,唔使跑初賽喎.點知係截檢果1分鐘,黎多2個女仔呀。落到去,見到好多愉園果d人呀,跑果陣好緊張呀,跑完小組第1呀,17秒9幾,欣平第2,18秒頭。之後換完3上去看台,亞邦又打黎叫我落去,唔知咩事.落到去,達哥見到我好出奇呀,佢地話我跑錯線呀...唉!當宣讀線道無我個名果陣,即刻喊呀,喊到傻左呀,班細果陣不斷安慰我,thx。之後落完去睇張線道紙,好唔開心呀,上到去見到杜sir,佢問我:『好d咪呀?要收拾心情準備下晝個決賽,成績排第2呀!』聽到之後又開心到喊呀,之後就坐左係看台溫書,lunch果陣剩係食左個apple pie ja,好飽!
又係檢錄gei時間,等左好耐先落去比賽ja,因為佢地話唔見左張線道紙,頂!!等左成個幾字先落去呀,換完鞋即刻比賽,突然之間好肚餓呀,跑果陣聽到佢地嗌我個名架,我都好盡力咁跑,又係輸少少,第2,都開心啦!!同初賽一樣又係慢0.1秒度,不過我都跑快左呀,17秒5幾。上到去,已經喊唔出喇,休息緊果陣,俾人嗌左落去拎牌,好樣衰呀,過左無幾耐又要標槍,好累呀。去到亞薰標緊呀,佢第2,輸左俾趙家鳳0.幾米ja,好險呀。到我標果陣,無力呀...亞冰第4。之後就搭104落旺角,去左旺中行一陣就搭火車返上水lu。返到去時間岩岩好食飯,之後拎個牌俾mummy佢地睇,佢地都話個牌好靚呀。玩左3年,終於拎到分0個人牌喇...daddy佢地話下次一定會去睇我跑添呀....

返到朗屏,睇埋天國的階梯,即訓呀。

真係估唔到我.亞發同肥b咁岩一齊都拎銀牌呀...我相信杜sir會幫到我地,下次我一定要拎金呀,kaka.好似係度發緊夢