2008-08-22 07:10:42黑小子

心血來潮(08/22)

我真係好耐好耐都冇入過黎打野啦...啱啱突然有d野好似好想寫底落黎咁...
今個暑假對我黎講,真係過得好滿足(雖然我冇左暑假好耐)其中有兩件事真係令我好想記低佢...好耐都冇再試過有咁既感覺啦...
第一件 我係相隔十年之後終於再去旅行啦,仲要同大佬強同李銘佢地一齊去左日本玩添...真係超級開心, 仲影左好多相添, 勁想快D儲多D錢下次再去過!!(不過返到黎就真係幾乎破產)
第二件 係今個月頭我將我係日本買既手信加生日禮物, 寄左比佢,其實我一直都好驚佢會唔收KA...不過係八月十二號, 返返下工, 突然收到佢個MSN喎..佢收到份禮物啦, 我仲FEEL到佢應該都幾開心添, 果下我真係有種好幸福既感覺湧左出黎,真係好好好好好好好幸福呀!!!!

P.S.好期待係KIKI生日會上再次見返佢!!!