2007-06-24 00:42:56黑小子

沙田打波

今日原本話去海灘游水,點知最後都係改左去沙田打波,唉...咁鬼熱仲打晏就波!!冇命啦....我打第一場果時仲差d暈底咁滯,好彩坐返陣都冇乜事,不過總括黎講都幾好玩既...可以同d唔識既人打...不過最開心都係竟然係果到撞返阿基喎!!係以前冇再打隊之後就冇再見過啦...但係佢都仲係同以前一樣,完全冇變過!!

之後去左體育館沖涼果陣阿九撞到個佢識既球証,個球証仲介紹左個聯賽比佢,仲可以自己組隊添,不過唔知會唔會有我份呢...我咁渣!!

返到黎join埋阿婷去左花都食糖水,係糖水舖到比我見到有兩個幾靚既女仔,真係開心.....

P.S. 雖然我覺得阿九只不過係見我係到廢事我難堪先話我打波唔係亂來,不過比人咁講都真係幾開心.....