2007-06-11 01:32:08黑小子

父親節

雖然今日係星期日,不過我都一大朝早七點鐘已經起左身LO...因為下星期係父親節但係爹地佢又唔得閒,所以一早就陪佢飲早茶預足父親節先!!HAHA!!飲完諗住返屋企再睏過,點知睏唔返喎!!跟住係張床到HEA到夠皮就去買青蘋果準備整蘋果批!!不過原來屋企附近D超市得花都間大惠康先有得買!!搞左成個晏就先搞掂好晒!!真係GOOD!!係天氣唔好,又唔想打機又冇野做既時候真係最好就係整下野食!!時間會好好過!!又有成功感又有得食!!
係我仲整緊既時候,伍嘉敏打黎約埋碧琪同阿利一齊出沙田行喎....不過我都係要搞掂晒先行得!!今次一口氣整左四個,一個自己一個媽咪,一個比Keeley一個比伍嘉敏媽咪!!不過今次整耐左少少同擺得個盤太低,所以個餅底有DD濃!!但係我覺得大致上都OK既!!
去到沙田行宜家果陣境然又撞到肥鈺同GARY佢地,我發覺我同佢倆真係好有緣!!去到邊都撞得到,上次去A.P.M又係咁,今次行沙田又係咁!!真係超級勁開心呀!!

P.S.雖然你同我講話鐘意濃濃地!!不過多謝你既讚賞呀!!