2007-06-10 02:05:44黑小子

散步!!

今朝一早早d起身去中銀搞返個比我封印左好耐既EPS戶口黎儲錢,仲入左五千蚊旅行基金,睇黎我PLAN左好耐好耐既計劃終於都有機會實現啦!!YEAH!!不過一定會逼自己每個月入返一千落去,持之以恒先得!!!_/w
心情靚靚放工之後原本諗住去尖沙咀行下街既,點知比伍嘉敏叫左返黎話打波,聽日再陪我行喎!!之後返到黎佢又話天色唔好都係唔打lo..噢!!_/""
差唔多九點既時間接到kk既電話,問我知唔知上水邊到有又平又正既野食喎...梗係啦!!佢d錢已經用晒黎買電話啦,邊到仲有錢食飯呀!!橫豎又出左bonus,心情又靚爆,請佢食返餐啦!!我真係未試過夜晚去上水體育館街市食飯喎,都唔錯啦!!之後佢話食得太飽想行下就陪佢由上水行去聯和虛送佢返屋企,我再由聯和虛行返屋企,如果今日天氣好d就好啦....不過真係行得好開心!!!我真係好鐘意夜晚散步!!!
返到屋企開msn果陣伍嘉敏又話想報浸大日文喎!!雖然我都知佢不嬲都唔多鐘意報第一ka啦,又厭人地每個月比錢,又厭人地個朵唔夠響!!不過依家每三個月要二千五蚊都咪話唔肉赤!!唉!!仲要比依個突如其來既消息打亂晒我d計劃添!!依家唔單止今日入果五千蚊凍過水,仲有以後應該用黎儲既錢都要拎去每三個月就拎晒去報進一階,睇黎我都係有排都唔洗去旅行住啦!! /_

今日既心情真係好似坐左過山車咁!!唉!!!