2004-04-12 17:48:00尚未設定

9 Apr 2004 CAMP

朝早9點中環等~
結果為左等仁忍
一齊遲到

入到去~嘩~爽死~
間屋大到好似豆腐潤咁~㊣
個電視仲勁~應該都有14吋既~
爐?冇架~電pan啦~

入到去大家就咁放低哂d野走出去吹水 ...
得我係樹執野 ... 煮麵-.-
執哂野~洗埋野~就3點-.-"

做左咁多野~個人都仲好精神~
跟住大家玩啤牌"睇電視"~
啤牌玩鬥大
最細果個要罰
仁忍好搞笑
見我果隻係角2
係咁話100下兔仔跳
不過 ... 佢果隻係角A(最細角A=.=最大葵K)
笑死左=.="

夜晚BBQ
燒左兩條腸仔
頭暈 ... 可能因為冇訓過覺
入左屋
飲左兩罐啤到~
個頭更痛更暈
但係坐係樹牛到做陀炮大結局
到last我去左沖涼then訓左係張床樹
原本諗住攤係樹睇的
點知tak同包 o岩o岩好遮住左個電視-.,-
果時tak已經喵左-.,-"
包係樹俾人灌緊-.,-"""

望住tak果陣佢好似望住我-.,-但係又唔知佢隻眼射左去邊-.,-"

跟住半夜我就開始發燒&發冷發熱lu...
訓係樹兩粒鐘
又訓又醒
記得中途茶入過黎
話我條毛巾好熱 ... 但係果陣我feel到條毛巾好似冰咁喎 ...

跟住到左3點幾我就起身 ...
見到勁亂 ...我又忍唔住手係樹執野 ...仲抹埋廁所+廳既地下-.-"
仲好笑係tak煮完數字湯唔洗野就咁入左房-.- ...
洗完抹完野
拎左10隻蛋黎烚
咁o岩茶茶肚餓
巧似都食左一兩隻o.o"
然後我坐係廳d 膠凳度古豬
古古下差d一野盅落地
pat pat同腰坐到勁痛
後尾仁忍唔知做乜出左黎
我見佢好耐都茅入返房
就衡入去霸左個位黎訓lu a_a"