2006-10-26 00:16:15Kim

他 看起來多憂愁 是為我還是為另一個
他 看起來好迷惑 彷彿在等著我 把靈魂給他
他 是真的需要我 每一刻都要我在左右
他 不能夠失去我 用嫉妒寵愛我 忘記了還有秋冬

我像小船 漂盪在海上 一天的暴雨 一天又天晴

他 像一段神話 變換著光芒 要捕捉無影無蹤
他 像一個孩子 把情話都用光 說走就走
他 永遠都作著夢 有一天能帶我去遨遊
他 永遠都不犯錯 錯的人總是我 再努力也沒有用

我是習慣 還是在忍耐 愛刻在心底 恨又在心底 說不出悲哀

他 像一段神話 變換著光芒 要捕捉無影無蹤
他 像一個孩子 把情話都用光 說走就走

從今後
他 不能再騙我 夢已經太多 這種傷一生一次
他 不能再怨我 是自己要錯過 最傻的我

不再想 他...
Get up, Get out
Were number one there’s no doubt
I’m all wrong, you’re right
It’s all the same with you
I’m too fit, too fat
You ask why
So why,
So why,
So why,
So why

On and on,
And on and on,
On and on,
And on and on,

Chorus
Don’t want to grow up
I want to get out
Hey, take me away
I want to shout out
Take me away,
Away,
Away,
Away,
Away,

Round and round here we go again
Same old start, same old end
Turn my head
And turn back again
Same old stuff never ends
Do this, do that
Can’t deal Can’t deal with that
I tune in, tune out
I’ve heard it all before
Hello, goodbye
Never asking me why,
Goodbye,
Goodbye,
Goodbye,

On and on,
And on and on,
On and on,
And on and on,

Chorus
Don’t want to grow up
I want to get out
Hey, take me away
I want to shout out
Take me away,
Away,
Away,
Away,
Away,

(Chorus Repeat 2x)

Round and round here we go again
Same old story, same old end
Turn my head
And turn back again
Same old stuff never ends
某年某月的某一天 就像一張破碎的臉
難以開口道再見 就讓一切走遠

這不是件容易的事 我們卻都沒有哭泣
讓它淡淡的來 讓它好好的去

到如今年復一年 我不能停止懷念 懷念你懷念從前
但願那海風再起 只為那浪花的手 恰似你的溫柔


時光一逝永不回,
往事只能回味,
憶童年時竹馬青梅,
倆小無猜日夜相隨。
春風又吹紅了花蕊,
你已經也添了新歲,
你就要變心像時光難倒回,
我只有在夢裡相依偎。

時光一逝永不回,
往事只能回味,
憶童年時竹馬青梅,
倆小無猜日夜相隨。
春風又吹紅了花蕊,
你已經也添了新歲,
你就要變心像時光難倒回,
我只有在夢裡相依偎。

春風又吹紅了花蕊,
你已經也添了新歲,
你就要變心像時光難倒回,
我只有在夢裡相依偎。

這些年 一個人 風也過 雨也走
有過淚 有過錯 還記得堅持什麼

真愛過 才會懂 會寂寞 會回首
終有夢 終有你 在心中

朋友 一生一起走 那些日子 不再有
一句話 一輩子 一生情 一杯酒

朋友 不曾孤單過 一聲朋友 你會懂
還有傷 還有痛 還要走 還有我

上一篇:悪い

下一篇:Actually one & two

小圖釘 2006-10-26 00:30:43

ㄟ突然多了好多文章
阿這是啥..在懷念喔

版主回應
ㄏㄏㄏ......
差不多啦~~~
2006-10-26 00:31:30